Svrha svih društvenih mreža je online druženje. Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat i druge mreže svakim danom broje sve više korisnika. Dok se neke profiliraju više za mlađu generaciju, neke za starije, ipak sve i dalje imaju ogroman broj aktivnih korisnika u svijetu. Facebook ima najveći broj korisnika. Veliku popularnost imaju Facebook grupe. Često na Facebook-u brojimo i preko stotinu prijatelja, no s vrlo različitim interesima.
Facebook grupa je mjesto gdje stvaramo zajednicu ljudi sličnih interesa. Priključujemo se onoj grupi koja u određenom trenutku pruža odgovore na neka naša pitanja, grupi ljudi koji dijele naše interese. Veliki broj ljudi u jednoj grupi sa sličnim problemima može biti idealno mjesto gdje možete ponuditi vaše proizvode ili usluge kao odgovor. Osim priključivanja postojećoj grupi, možete stvoriti svoju grupu. Naziv grupe je iznimno bitan. On mora biti što konkretniji. U ima treba staviti fokus na problem, na bit koja okuplja članove. To, naravno ne znači da ne trebate biti kreativni. Grupa bi trebala biti javna kako bi imala što veću vidljivost te tako privukla što više ljudi. Najvažnija u grupi je interakcija. Morate biti aktivni s pitanjima i odgovorima. Možete potaknuti rasprave, provoditi ankete te stavljati linkove na proizvode ili Facebook stranice koje nude te proizvode. Naravno, treba biti umjeren jer prevelika količina objava stvara zagušenje i postiže potpuno suprotan učinak. Odgovarati na komentare jako je važno jer tako pokazujete da vam je stalo do članova. I negativni komentari zaslužuju odgovor.
Prodaja putem Facebook grupa idealna je za obrtnike koji izrađuju personalizirane rukotvorine. Za vrijeme korone stvorila se grupa koja je nudila proizvode OPG-a. Dok tržnice nisu mogle raditi grupe su bile idealno rješenje za prodaju voća i povrća. Čak i sada , ljudi su ostali vjerni proizvođačima u čiji kvalitetu proizvoda su se uvjerili.
Veliku popularnost imaju grupe mama. Kada postanete majka i ostanete doma s djetetom, često ste usamljeni jer svi vaši prijatelji rade. Tada majke potraže svoje društvo online, društvo s istim interesima. Tako postoje općenite grupe ali i one koje se konkretno tiču npr. nosiljki za bebe, dohrane, robe itd. Mjesto je to gdje majke traže savjete i konzultacije. Neke prije pitaju u grupi pa tek onda zovu pedijatra. Ako imate kvalitetan proizvod koji mame prepoznaju, tada ovakve grupe definitivno podižu prodaju.
Kvaliteta je ona koja prodaje proizvod, ali preporuka ga prodaje brže.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.