EVENTI

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Konferencije, sajmovi, smotre, proslave, modne revije, mimohodi, komemoracije i još razni događaji imaju isti nazivnik- EVENT. Iako svaki dan možemo pročitati o raznim eventima, nas zanimaju eventi u svrhu marketinga.
Event je događanje koje plijeni pažnju publike i medija te ostaje zabilježen u sjećanju. Komunikacijski ciljevi neke kampanje na taj način budu efikasnije ostvareni s obzirom da ih publika doživljava u relaksiranom i dobrom raspoloženju. Kao i prije svake druge marketinške aktivnosti moramo odrediti glavne ciljeve eventa. Oni mogu biti u stvaranju pozitivnih asocijacija spram branda, lansiranju novog proizvoda, podizanje zapaženosti, jačanje imidža, zbližavanje s klijentima. Eventi bi trebali biti implementirani u ukupne marketinške aktivnosti tako da klijenti kroz neposredno fizičko iskustvo dožive vezu sa proizvodom ili uslugom. Svrha eventa je da kod klijenta stvori želju da o nekome događaju priča te na taj način stvara nove klijente.
U osmišljavanju evenata dobrim idejama dajemo dodatni kontekst koji nas čini drugačijima, a tako i prepoznatljivima. Briga o detaljima je itekako važna jer ona priča samo našu priču. Nakon što smo odredili svrhu eventa pristupamo logističkoj organizaciji. Izbor lokacije je jako bitan. Dobra lokacija privlači više ljudi. Tako se razni eventi u ljetnim mjesecima odvijaju na obali. Event je svakako potrebno promovirati, a društvene mreže su idealne za to. U organizaciji je potrebno napraviti raspored događanja kojeg se moramo držati. Praveći raspored treba uvijek ostaviti vremena za nepredviđene situacije kojih će zasigurno biti. Nakon eventa bitan nam je feedback sudionika i članova tima kako bi sve eventualne propuste sljedeći put ispravili.
Želite li biti sigurni da će vaš event biti dodatno praćen od strane medija, pozovite neku poznatu osobu ili influensere. A, ako ste na eventu kao sudionik, obavezno ostvarite što više kontakata koji će vam kasnije u poslu koristiti. Možda, jednom s druge strane slušalice, bude osoba s kojom ste na nekom eventu feštali do 5 ujutro.

Podijelite sa prijateljima:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Ova web lokacija koristi “kolačiće” (eng. “cookies”) kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje.