Snapchat je društvena mreža mlade generacije gdje video predstavlja ključan medij. Korisnici mogu snimati slike, video uratke, dodavati im tekstove ili crteže; uređivati ih te ih slati drugim korisnicima. Ono što je posebno je da se ti snimci ne spremaju, nakon 24 sata se brišu sa poslužitelja.
2011. godine Evan Spiegel predstavio je Snapchat na Kolegiju dizajna proizvoda na Stanfordu. Sljedeće godine službeno je pušten u rad, a u samo godinu dana dobio je 10 milijuna korisnika. To je privuklo pažnju Marku Zuckerbergu koji je ponudio 3 milijarde dolara za Snapchat, no Spiegel ga je odbio. Da nije pogriješio pokazalo je 100 milijuna aktivnih korisnika dnevno već 2015 godine.
Mladi ljudi su počeli bježati sa društvenih mreža koje koriste njihovi roditelji, poput Facebooka. Cijeli koncept Snapchata baziran je na snapovima; fotografijama ili kratkim video uradcima koji imaju trajanje od 24 sata. Na snapu se u kutu nalazi mali sat koji pokazuje koliko još vremena imate da pogledate video. Ideja je bila uloviti trenutak i podijeliti ga s prijateljima. Informacije se nastoje prenijeti u onom obliku u kojem u kakvom zbilja i jesu. Cilj je zabilježiti životne trenutke te ih podijeliti sa drugima. Ono po čemu je ova mreža možda najbolja, jesu spektakularni alati za uređivanje fotografija i videa. Dodavanje raznih filtera i efekata na snimljeni materijal predstavlja novu dimenziju kreativnosti.
Oglašavanje na Snapchatu zahtijeva malo drugačiji pristup. Treba biti sažet bez dugih opisa proizvoda, te ono najvažnije; vizualno kreativan. Korištenje zanimljivih i šaljivih filtera vodi ka ciljanoj publici; mlađoj generaciji. Korisnici nakon što su vidjeli oglas na Snapchatu čak pet puta češće kliknu na prikazani oglas nego na drugim društvenim mrežama.
Snapchat broji oko 293 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Najpopularniji je u Americi, ali sve više i u Hrvatskoj. Brojne slavne ličnosti su počele koristiti tu mrežu kako bi bili bliži svojoj mlađoj publici.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.