Kao što djeca cijelu godinu željno iščekuju sv. Nikolu, tako odrasli čekaju Black Friday. Postoji više teorija o nastanku imena, ali znamo da je on četvrtog četvrtka u studenome. Da bi u čizmice stigao poklon, potrebno ih je oprati. Da bi Black Friday bio potpuno uspješan, potrebno je istražiti sve ponude.
Black Friday iliti Crni petak neki povezuju još s davnim 19. Stoljećem i padom burze zlata. Bio je to crni petak za kojim je uslijedilo nekoliko godina recesije američke ekonomije. Prošlog stoljeća 60.-ih godina, američka policija je u žargonu koristila izraz crni petak za četvrti petak u studenome, kada su krenule ogromne gužve na cesti zbog predblagdanskog šopinga. Trgovci zajedno s PR stručnjacima su priču okrenuli u svoju korist; dan je to koji označava izlazak iz crvenog- gubitaka i ulazak u crno- profit. To je dan nakon Dana zahvalnosti, najvećeg američkog blagdana. On označava početak blagdanske kupovine. Sniženja su ogromna te stoga dolazi do velikih tučnjava u trgovinama jer broj artikala je ograničen. Crni petak prati i crna statistika ; od 2006. godine sedmero ljudi je izgubilo život, a njih čak 98 je ozlijeđeno.
Ostatak svijeta počeo je kopirati fenomen Crnog petka, no i dalje je najpopularniji u Americi zbog ogromnih popusta. Kupci prate svoje omiljene brandove tijekom cijele godine te za Crni petak očekuju ponudu koja će ih ostaviti bez daha. Kupnju tehničkih uređaja obično odgađaju do Crnog petka ne bi li ulovili neki značajniji popust. Baš kao što se i kupci pripremaju za taj dan, morate se pripremiti i vi. Svojim kupcima pošaljite email nekoliko tjedana prije sa zanimljivom pričom s naznakama koje proizvode ćete ponuditi. Tjedan dana prije pošaljite im podsjetnik s konkretnim proizvodima i cijenama. Istaknite se od konkurencije kreativom svojih oglasa. Kao i uvijek, samo zanimljiv sadržaj može privući kupce. No, ovaj put je najvažnija i cijena. Nemojte reklamirati Crni petak ako nudite popuste koje ste imali tjedan dana prije. Kupci obično kupuju brand kojem vjeruju i kojeg prate duže vrijeme tako da neće proći priča o popustu koji to uistinu nije. Neki u kampanji koriste crni tjedan ili čak crni mjesec. I to je zanimljivo s obzirom da je kupce ponekad strah da ne ostanu bez proizvoda kada dođe baš taj dan; Crni petak.
Ima nešto čarobno u toj riječi popust. Ponekad je on baš glavni motiv koji pokreće kupnju. Crni petak je najveći blagdan popusta. Kada kupimo ono što nam treba i pri tome uštedimo dosta novaca, osjećaj je kao da imamo neke super moći.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.