IT'S CHRISMAS TIME

Najpopularniji lik ovih dana svakako je Djed Božićnjak. Krasi ambalaže skoro svih proizvoda, smiješi se na svakoj reklami. Ali nije svaka reklama ista. Postoji jedna koja se svake godine željno iščekuje; ona branda Coca Cole. Ona označava početak adventa, početak božićnih priprema. Neki čak kažu kako je Coca Cola „izmislila“ lik Djeda Božićnjaka, no oni odgovaraju da su samo osmislili njegov izgled.
Tridesetih godina dvadesetog stoljeća, ilustrator Haddon Sundblom je osmislio taj najpoznatiji lik; kao toplog, veselog i bucmastog djedicu. Lik je toliko pomno osmišljen da se zadržao u središtu njihovih reklama desetljećima kasnije. Iako su mnogi to piće povezivali sa vrućim ljetnim mjesecima, cilj je bio dočarati da je to piće za cijelu godinu , te da nas ono okuplja oko blagdanskog stola. I tu se pokazuje snaga odlične marketinške strategije. Ono što te reklame čini izuzetnima je i činjenica da odražavaju vrijeme. 1943. godine, kada se SAD spremao za rat, Djed Božićnjak je držao vreću s poklonima u kojoj su bile ratne obveznice. 1945. godine Djed Božićnjak se vraća kući s ceduljicom dobrodošlice i bocom Coca Cole. I prije dvije godine, kada se svijet našao u pandemiji te je osjećaj nesigurnosti bio sveprisutan, opet su uspjeli pokazati svu čar dobre božićne reklame; silnu ljubav oca spram kćeri te izuzetnu poruku da je najvažnije da smo zajedno.
I drugi brandovi veliku pozornost pridaju snimanju božićnih reklama. Prosinac je definitivno mjesec kada se najviše kupuje. Prije ćemo posegnuti za ambalažom s prigodnim božićnim motivima, nego običnom iako se radi o istom proizvodu. Brandovi svojim originalnim, toplim božićnim reklamama nastoje u nama evocirati osjećaje božićne čarolije koju ćemo povezati s njima. I koje ćemo se sjetiti kada se nađemo u shoppingu.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp