Crni petak iliti Black Friday glazba je za uši mnogih ljudi. I to ne samo šopingholičara. Mnoštvo ljudi odgađa kupovinu baš do toga dana kako bi kupili željeni proizvod po najpovoljnijoj cijeni.
Nije Crni petak prilika samo za kupce, on predstavlja iznimnu priliku i za brandove da povećaju porast prodaje,a time znatno i prihode. Vrijeme je to da se primamljivim ponudama riješe zaliha, te rasprodaju robu koja se inače ne prodaje. Iznimna je to prilika i za povećanje vidljivosti branda te stjecanje novih kupaca.
Crni petak je idealna prilika da brandovi pokažu svu svoju kreativnost te svoje znanje glede marketinga. Vrijeme je to kada kupci pojačano kupuju i aktivno traže najbolje cijene. Brandovi imaju zadatak osmisliti kreativne marketinške kampanje te iskoristiti trenutak Crnog petka.
Prodaju možete povećati tako da ponudite pakete proizvoda uz povoljnu cijenu. U paket možete staviti jedan proizvod koji se inače slabije prodaje. U trgovini možete izložiti na jednoj strain best buy proizvode ili osmisliti već poklone za mame, tate, bake, prijatelje… Na taj način ćete olakšati kupnju onim ljudima kojima i nije omiljena. Na svoju ponudu možete staviti i ograničeno vrijeme kratkog trajanja, da ljudi osjete da se radi o hit proizvodu koji moraju kupiti što prije. Ponudite besplatne poklone, ili vaučer s popustom na sljedeću kupovinu. Ljudi obožavaju besplatne stvari, te je velika vjerojatnost da će opet kupovati kod vas.
Crni petak je možda idealniji za kupce, nego za vas. Vi se morate prije pripremiti tj. morate poraditi da ljudi kada čuju Crni petak odmah pomisle na vas. Znači marketing kampanje trebaju krenuti i do mjesec dana ranije. U početku samo najavite da će biti popusti, a kako se bliži dan otkrivate detalje. Društvene mreže su idealne za promociju popusta. Zgodno je i osmisliti nekakvu nagradnu igru te potaknuti interakciju s kupcima.
Ako koristite za marketing Crni petak , a da zapravo ne nudite nikakve posebne popuste to vam je najveća greška. Greška koju ljudi pamte i koja ih odbija od vašeg branda. Možete, naravno imati akcije koje traju i dva, tri tjedna, ali Crni petak mora biti poseban baš po svojoj cijeni. Svake godine jedan brand na svoju web stranicu stavi popis proizvoda i količinu istih po nevjerojatnim cijenama. Dva sata prije otvaranja trgovine red ispred je dug makar kilometar. Ako ste stoti u redu, znate da je vjerojatnost da kupite laptop za pola cijene mala, s obzirom da ih je samo pet takvih u prodaji. Ali, ima mnoštvo drugih stvari radi kojih i dalje stojite u redu. Slika reda ispred trgovine je ono što imamo u glavi kada čujemo Crni petak.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.