Svi znamo da za uspjeh treba biti originalan, biti svoj, biti autentičan; bez obzira o kome ili čemu se radi. No, što to zapravo znači? Treba biti originalan, zanimljiv… No, u ovako brzo mijenjajućem svijetu nisu to niti malo laki zadatci…
Marketing nam pomaže da predstavimo svoj proizvod, da poboljšamo njegovu prodaju, da podignemo svijest o našem brandu. Ako poznajemo svoje klijente, njihove interese i zanimanja, pola posla je obavljeno. Tada možemo izabrati kojim medijem ćemo doprijeti do njih i do potencijalno novih kupaca. Bez obzira odlučili se za društvene mreže, tv ili radio reklame, oglase u lokalnim novinama, kampanje putem nagradnih igara- sve to zahtijeva zanimljivu priču.
PAS formula u tri koraka uštedjeti će vam vrijeme. Prvo je potrebno da identificirate Problem, zapitate se što muči vaše klijente kojima je vaš proizvod rješenje. Potrebno je zapitati se o kojima sve pitanjima vaši kupci razmišljaju kako bi znali na koji način im približiti svoj proizvod kao idealno rješenje. Neka ono što najviše muči vaše vaše klijente bude početak vaše reklame. Na taj način ćete odmah privući njihovu pozornost. Drugi korak se odnosi na Agitiranje problema. Na taj način se vaši klijenti osjećaju povezano s vama, osjećaju da ih netko razumije. Ovdje su izraženi svi negativni osjećaji kojima je rješenje baš vaš proizvod. Na kraju slijedi rješenje- Solutions. A to je baš vaš proizvod. Pokažite točno kako on rješava sve negativne emocije i kako je stvarno pravo rješenje za njihove problem.
Ovu jednostavnu formulu možemo primijeniti u svakodnevnom životu. Pregovarate li u vezi bilo čega, šanse za uspjeh uvijek su vam veće kada izazovete emociju te kada pokažete zašto vam to nešto baš treba.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.