ZATO ŠTO SAM ŽENA

Marketingom, kao i mnogim drugim industrijama, kroz povijest su dominirali muškarci, osobito u vodećim ulogama. Međutim, kako se marketing pomaknuo prema raznovrsnijim kanalima, žene su pronašle svoje uporište u raznim marketinškim nišama; od stvaranja sadržaja do korisničkog iskustva i društvenih medija.

Neke žene bile su pionirke u marketinškoj industriji. Među njima je svakako Mary Wells Lawrence, koja je ušla u povijest 1960-ih kao prva žena izvršna direktorica velike reklamne agencije, Wells Rich Greene. Njezin inovativni pristup marketingu redefinirao je način na koji tvrtke komuniciraju s potrošačima. Nedavno je Sheryl Sandberg, bivša COO Facebooka, napravila revoluciju u digitalnom oglašavanju i marketingu na društvenim mrežama.

Unatoč velikome napretku, žene u marketingu i dalje se suočavaju s brojnim izazovima. I dalje su nedovoljno zastupljene na najvišim izvršnim pozicijama. Moraju se više truditi kako bi se dokazale te se suočavaju sa sumnjama u svoje sposobnosti i podvrgnute su stereotipima. Uspon moćnih žena stvara više prilika za žene u marketingu. Platforme poput #WomenInMarketing pružaju prostor za povezivanje žena i pružanja podrške u okruženju u kojem dominiraju muškarci. Marketing na društvenim mrežama jedno je od najbrže rastućih područja marketinga u posljednjih nekoliko godina. Žene su često na čelu stvaranja sadržaja društvenih medija. Žene imaju sposobnost dubokog povezivanja sa svojom ciljanom publikom te ih to čini moćnim pokretačima strategije sadržaja i angažmana.

Budućnost žena u marketingu je neosporno svijetla. Žene uvode inovacije u područjima poput umjetne inteligencije, analitike podataka i glasovnog pretraživanja. Pokazale su da mogu pokrenuti značajne transformacije u globalnim tvrtkama dokazujući da je svijet marketinga spreman za promjenu u dinamici vodstva. Jedan od najuzbudljivijih aspekata budućnosti žena u marketingu je uspon uključivog marketinga. Kako brandovi prepoznaju važnost raznolikog predstavljanja, sve se više okreću ženskim glasovima kako bi osmislile kampanje koje govore široj publici.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp