grafički dizajn
Grafički dizajn je složeni sustav iza čijeg finalnog proizvoda leži puno truda i rada.
Naslovna > Grafički dizajn
Grafički dizajn
Da ne izmišljamo toplu vodu, posegnuli smo za Wikipedijinom definicijom
Grafički dizajn je vrsta primijenjene umjetnosti koja najčešće uključuje kombiniranje tipografije, ilustracije, fotografije i tiska, kako bi se vizualnom komunikacijom prenijela neka ideja ili poruka, u svrhu informiranja, uvjeravanja ili educiranja.
U novije se vrijeme grafički dizajn podjednako bavi i novijim tehnologijama, primjerice videozapisima, filmom ili multimedijom. Premda uglavnom vezan uz dvodimenzionalno, ne isključuje i bavljenje trodimenzionalnim objektima (ambalažom, industrijskim dizajnom, dizajnom izložbenih prostora pa čak i arhitekturom).
Sveti gral grafičkog dizajna su 2 stvari (kaže Wikipedija).
- poruku je potrebno oblikovati tako da je prepoznatljiva i razumljiva namijenjenoj publici
- dizajner mora voditi računa o tehničkoj izvedbi.
FERVENS
Nekada ne vidimo stvari koje su nam tik pred nosom, a rješenje za sve Vaše probleme nalazi se upravo tu, nekoliko centimetara ispred Vaših očiju. Samo jedna email poruka, jedan telefonski poziv dijeli Vas da se još više uvjerite u naše kvalitete i kvalitete naših usluga i rješenja. Marketinška agencija Fervens tu je samo zbog Vas!
Vizualni identitet
Sveto slovo, zapis, nagaz, zakon..kako god ga definirali, vizualni identitet je ono po čemu znamo, doživljavamo, prepoznajemo i shvaćamo od pojedine tvrtke. Opet smo nemaštovito posegnuli za wikipedijom no u ovom slučaju objašnjenje je više nego jasno.
Vizualni identitet nastaje planiranim, koordiniranim i profesionalnim djelovanjem u oblikovanju pojedinih elemenata vizualne prezentacije poduzeća, koje je usklađeno s čitavom koncepcijom marketinga. Identitet tvrtke predstavlja prije svega sistematiziranje i kontroliranje nastupa tvrtke u javnosti. U tom smislu osnovu identiteta tvrtke predstavlja priručnik (ili knjiga standarda) za njegovo provođenje, koji sadrži standarde primjene elemenata vizualne prezentacije za svaki konkretan i pretpostavljeni slučaj. U organizacijskom i pravnom pogledu poželjno je da priručnik ima karakter osnovnih normativnih akata poduzeća.
knjiga standarda
Knjiga standarda bi bila osnova identiteta jedne tvrtke. Ona sadrži standarde primjene elemenata vizualne prezentacije za svaki konkretan i pretpostavljeni slučaj.
ambalaža
Ambalaža je, ne bi vjerovali, jedan od najvažnijih doživljaja našeg vizualnog potrošačkog iskustva i kao takva, iznimno bitna u finalnoj priči i imageu pojedinog proizvoda.
prijelomi
Objediniti sadržaj, stil, format i dizajn raznih dijelova u cjelinu umjetnost je prelamanja, postizanja estetskog dojma koji će tekstu i slikama dati dodatnu vrijednost.