POVUCI POTEGNI

Razmišljajući o kupnji sata, pitala sam se zašto je jedan sat na izgled isti, istoga branda tri puta skuplji. Dobila sam odgovor od prodavačice o materijalu izrade te pojedinim karakteristikama koji ih razlikuju. E sada, te karakteristike neće biti ono što će prevagnuti o odluci o kupnji kod mene. Neće ni cijena biti ključna, ali boja i dizajn svakako. No, za ljubitelje satova karakteristike će svakako imati odlučujuću ulogu u kupovini. Različiti kupci traže različite marketinške kampanje.
PUSH marketing je strategija usmjerena na “guranje” proizvoda određenoj publici. Cilj takvog marketinga je približiti ono što nudite kroz direktni marketing. Npr. ako tek započinjete s poslom tada ćete htjeti da svi čuju za vas i vaše usluge. Email marketing i oglasi na društvenim mrežama savršen su način za ostvariti takav cilj. Ukoliko želite provesti push strategiju za određeni proizvod, tada pokrenite ograničenu ponudu popraćenu oglasima na društvenim mrežama, radio i tv reklamama.
PULL marketing je najbolja strategija kada želite privući potrošače svom proizvodu. Njezin cilj je stvaranje lojalnih klijenata pružanjem marketinških materijala koji daju odgovor na njihovu potražnju. Zadaća pull marketinga je prikazati jedinstvenost branda. Danas su kupci dobro informirani, a tržište je zasićeno sličnim proizvodima. Da bi istaknuli vrijednost i jedinstvenost svog proizvoda , trebate posegnuti za pull marketingom. Blog na web stranici, kampanje na društvenim mrežama, jačanje SEO online marketinga; sve to pomaže isticanju razlika vašeg branda od konkurencije. Pull marketinškim strategijama treba više vremena za postizanje rezultata, ali osigurava dugoročne klijente.
Svaka od ovih strategija ima svoje prednosti i nedostatke. Treba znati kada će koja strategija dati najveći uspjeh.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp