VIRTUALNI ASISTENT

Koliko se svijet mijenja najviše čovjek vidi kroz nove generacije. Iako odavno nismo gledali vhs kazete ipak bi ih prepoznali, za razliku od današnje djece. Tehnologija ipak napreduje velikom brzinom. Sjećam se maminih priča o jednom televizoru u cijelome selu, o pismima koja su putovala mjesecima… A danas moja majka u svom sedmom desetljeću ima Facebook profil.
Baš poput tehnologije, mijenja se i tržište rada. Administrator društvenih mreža nije mogao ni postojati prije ekspanzije društvenih mreža u sve pore našeg života. Mijenjaju se i nazivi zanimanja. Više nije prodavač, već prodajni savjetnik. Jedno zanimanje u zadnje vrijeme je u velikome usponu, a to je virtualni asistent.
Vrijeme korone nam je pokazalo da se puno zanimanja može obavljati i od kuće. Razna istraživanja su pokazala da su radnici čak učinkovitiji radeći iz svoga doma. Virtualni asistent je asistent koji svoj posao može obavljati sa bilo koje lokacije. Sve što mu treba je brza internetska veza i laptop. Spektar zadataka koje virtualni asistent može obavljati za vas je uistinu širok. Najčešće se radi o administrativnim uslugama, vođenju društvenih mreža, pisanju bloga, vođenju webshop prodaje, vođenju financija… Organizirati dobru marketinšku kampanju, odabrati dobre lokacije billboarda, snimiti tv ili radio reklamu, osmisliti vizuale tvrtke posao je marketinške agencije. Ali odabir agencije možete prepustiti asistentu. Kada poslove u kojima niste stručni prepustite osobama koje svojim iskustvom i stručnošću ih obavljaju uspješno, tada i vi možete uspješno voditi svoju tvrtku. I virtualni asistenti imaju svoj posao, obrt ili tvrtku kako bi vam mogli izdati račune za obavljene usluge.
Da bi čovjek volio posao koji obavlja, potrebno je da se nađe u njemu. Da posjeduje karakteristike koji taj posao zahtijeva. Jedna od najvažnijih stvari za virtualnog asistenta je multitasking. Možda ćete za nekoga raditi kreativu društvenih mreža, ali ćete morati organizirati i poslovni put. Od asistenta se obično zahtijevaju razne vrste usluga. Odgovornost i fleksibilnost vrlo su bitni za taj posao. Najbolji način je da napravite svoju web stranicu kako bi predstavili svoje vještine. Izradite stranicu i na društvenim mrežama, na kojoj trebate biti profesionalni. Organizirajte svoj radni dan tako da sve stižete na vrijeme. Poštivanje zadanih rokova znak je vašim klijentima da ste odgovorna osoba. A samo takvoj osobi poduzetnici mogu prepustiti dio poslova svoje tvrtke.
Bez obzira na sve promjene na tržištu rada, uvijek je u svim tvrtkama od potrebe bila osoba koja će pomoći da tvrtka funkcionira. Tajnice, asistenti, office manager; nazivi se mijenjaju, potreba je uvijek prisutna.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp