Na pravom mjestu

Autor: Fervens

U današnjem, ubrzanom načinu života ljudi su uglavnom u pokretu. Putuju na posao, s posla, do vrtića, škole, u grad, u shopping, na druženje s prijateljima, na poslovne sastanke… S obzirom na to, ne čudi činjenica da je vanjsko oglašavanje jedan od najučinkovitijih oblika oglašavanja. Bez obzira vozite li se u javnom prijevozu, osobnom automobilu ili pješačite, reklamne poruke ulaze u vaše vidno polje.Vanjsko oglašavanje predstavlja komunikacijski kanal kojim reklamne poruke protječu neprekidno; 24 sata dnevno.

Razlikujemo billboard, citylight, backlight, bigboard, megaboard, wallscape i openwave reklamne površine. Najčešća vrsta je billboard. Postavlja se uz gradske prometnice, otvorene ceste, na graničnim prijelazima i drugim frekventnim mjestima. Idealan je za reklamne kampanje novih proizvoda ili povećanje prepoznatljivosti proizvoda. Pristupačan je cijenom, ima optimalnu pokrivenost te je uočljiv populaciji koja donosi odluke o kupnji. Citylight reklamna vitrina može biti samostojeća u obliku reklamnog stupa ili integrirana u autobusnoj i tramvajskoj nadstrešnici. Postavlja se na frekventnim mjestima u centru grada, pješačkim zonama, trgovačkim centrima.. Idealna je za reklamne kampanje ekskluzivnih brandova te brandova široke potrošnje. Imaju mogućnost postave inovativnih rješenja te korištenja novih tehnologija. Velikim formatima se smatra svaka površina veća od 25m2 poput bigboarda (50-60m2), megaboarda ( 105m2), wallscape-a, trivisiona.. Oni se nalaze većinom uz brze ceste te su osvijetljeni.

 

bilboard

 

Vanjsko oglašavanje je izuzetno učinkovito zbog svoje vidljivosti i brojnosti. Ne mijenjate tv kanal ili radio postaju kako bi izbjegli slušanje reklame. Ona se nalazi u vašem vidnom polju i ostaje u vašoj memoriji te je se sjetite prilikom odluke o kupnji. Stoga je, kao i kod svakog drugog oglašavanja, vrlo bitno kreativno rješnje. Poruka mora biti kratka i jasna, kako bi ju pročitali u par sekundi koliko traje prolazak pored oglasa. Bitan je izbor i kontrast boja kao i čitljivost iz većih udaljenosti.