Media mix

Autor: Fervens

Još je grčki filozof Heraklit, koji je živio prije Krista, izrekao mudrost kako je na svijetu samo mijena stalna. I bio je u pravu. No, kako vrijeme prolazi, sve više smo svjedoci kako su te promjene sve brže. Makar one tehnološke prirode.
Ukoliko imate svoju tvrtku ili radite u marketingu vrlo bitno je ići u korak s vremenom, znati prenijeti poruku svojim kupcima te biti na pravom mjestu u pravo vrijeme. To nije nimalo lagan zadatak, a prava osoba koja će vam pomoći u tome je media planer.

Media planer je osoba koja će za vas odabrati najbolji media mix. Media mix je kombinacija komunikacijskih kanala koje jedan brand koristi u svom marketingu. To obično uključuje novine, radio, televiziju, billboarde, web stranice, e mail, društvene mreže i ostale online oblike oglašavanja… Kombinacija tih kanala u media mixu omogućuje najučinkovitiji način postizanja rezultata sa različitim tipovima kupaca. Najučinkovitiji media mix je onaj koji dopire do krajnjih kupaca po najnižoj cijeni. Ako je vaša ciljana publika diljem zemlje tada ćete koristiti media mix koji se sastoji od nacionalnih novina, radija, televizije ili online marketinga. Ako želite doprijeti do specifične grupe poput poslovnih ljudi, tada ćete koristiti specijalne poslovne časopise i izložbe. Media mixovi koje koristimo se razlikuju i ovisno na kojem stupnju poslovanja se nalazimo. Ako je to početak koristiti ćemo oglašavanje koje nudi više informacija. Kada smo prepoznati na tržištu možemo koristiti kraće i zabavnije načine oglašavanja.

Zato je bitno da oglašavanje prepustite u ruke stručnjaka koji će prema vašim ciljevima najbolje izabrati media mix; najbolje sredstvo koje će vas odvesti do cilja.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp