Pišem, dakle jesam. Ako je ovo prva rečenica kojom biste se opisali, tada ste sigurno nekada sanjali da ćete biti slavni pisac, novinar, redatelj… No sigurno niste ni sanjali da ćete biti copywritter. Nekada to zanimanje nije ni postojalo. Danas, u digitalnom dobu sve je važnije i popularnije.
Tko su i šta rade copywrittery? Profesionalci su to koji se bave content marketingom. Predstavljaju jedan od osnovnih elemenata efikasnog marketinga. Pišu tekstove za TV reklame, radio reklame, web objave, sav reklamni materijal, email marketing, on line oglase na društvenim mrežama, GoogleAdds-u, informativne tekstove sa marketinškim porukama. Copywritter svojim pisanjem želi potaknuti akciju stoga mu je sadržaj orijentiran prema tome cilju. Kreativnost, vještina pričanja priče, oblikovanja teksta na zanimljiv način, znati igru riječima sve je što jedan dobar coppywritter mora znati. Od velike koristi mu je i dobro poznavanje opće kulture s obzirom da treba znati napisati dobru priču iz različitih vrsta djelatnosti. Istraživačke sposobnosti, znanje uređivanja slika, poznavanje društvenih mreža i SEO smjernica vrlo je bitno u zanimanju copywrittera. Baš kao u svakoj prodaji najbitnije je poznavanje publike tj. ciljane skupine. Kada znate tko su vašu čitatelji tada znate na koji način im se obratiti te koje su činjenice bitnije od drugih.
Pišem, dakle prodajem. Bez obzira za šta je tekst napisan, uvijek u sebi ima poziv na akciju. Da poželite kupiti proizvod, učlanite se u neki klub, prijaviti se na newsletter… Svaka uspješna promotivna kampanja počiva na kreativnom i originalnom tekstu. Biti originalan i drugačiji bitno je kako biste se istaknuli u moru marketinških poruka. Provući kroz tekst najvažnije osobine branda, pobuditi potrebu kod ljudi za određenim proizvodom, a napisati tekst koji da nema oznaku promo nikad ne biste rekli da je riječ o promociji i prodaju, posebna je vještina. Pišem, dakle jesam.
javite nam se putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.