CALL TO ACTION

Često dok surfam društvenim mrežama, pojave mi se razni oglasi. Volim kada pobijedim sama sebe i odustanem od kupnji petog nepotrebnog para cipela. Ali, kada se ponovno spojim na internet, oglas me opet čeka. Osjećam se kao da sam na testu za koji znam da ću pasti. Jer, iako mi razum govori da mi stvarno ne trebaju takve cipele, oglas mi daje minimalno pet razloga zašto je to najbolja kupnja ikada.
Ti pozivi na kupnju, call to action (CTA) , prisutni su u svim marketinškim kanalima. CTA je marketinški pojam za pozivanje na akciju, tj. poticanje na kupnju. Pojam se odnosi na fraze koje su dio marketinške kampanje, a izazivaju trenutnu reakciju kupaca. Obično se koristi imperativ glagola. Neke od fraza su: kupi odmah, iskoristi, zatraži, ne propusti, naruči, aktiviraj, ograničena ponuda… Ima ih još jako puno. Najbolji rezultat imaju kada su u obliku gumb- klika. Taj gumb mora biti uočljiv. Najčešće korištena boja je narančasta. Najbitnije je da je kontrastne boje u odnosu na ostali tekst. Može biti i više takvih gumba na jednoj stranici. Osim boje važan je i sadržaj. Najveći rezultat poziv na akciju daje onda kada pruža uvjerljive razloge zašto morate kupiti baš sada, npr. ograničena ponuda.
Kada se koristi u email marketingu, tada taj gumb vodi na stranicu ili izravno u web shop. Koristi se i na društvenim mrežama u objavama. Ne sadrži gumb- klik već link na stranicu, ali objava naglašava važnost baš toga odabira.
Priznajem da baš ti pozivi na kupnju imaju veliki utjecaj da nešto kupim baš tada. Taj imperativ, taj glagol koji kaže da je bolje da nešto uradiš, većinom kupiš, sada nego drugi put. Znate kako kažu, što možeš sada ne ostavljaj za poslije.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp