BACK TO SCHOOL

Iako kalendarski ljeto još nije završilo, početkom nove školske godine s njim se opraštamo i pozdravljamo jesen. Sa svih strana slušamo o raznim akcijama, a svakako najviše čujemo BACK TO SCHOOL. Đaci ne vole taj izraz jer praznika njima nikada dosta. Roditelji se, nakon ljetovanja, moraju pobrinuti da im đaci imaju sve za novu školsku godinu; od odjeće, obuće do školskog pribora. S obzirom da je to vrijeme povećane potražnje, roditelji uistinu paze na razne akcije. Kako biti uspješan i privući što veći broj kupaca?

Kao i uvijek najvažnije je razumjeti svoju publiku. No, ona je ovaj put uistinu raznovrsna; učenici, roditelji i edukatori. Istaknite  vrijednost, prikažite zašto su vaši proizvodi best buy. Pokažite da idete u korak s vremenom. Učenici prate modernu tehnologiju. Napravite kampanju oko proizvoda za koji smatrate da ga klinci najviše žele. Ispričajte priču s kojom će se vaša publika poistovjetiti te razviti emocionalnu vezu baš za vaš brand.

Za ovu kampanju najbitnije je da koristite više kanala. Dobra tv reklama je naravno uvijek in. Billboardi na putu prema poslu, oglasi na Google-u i društvenim mrežama, radio reklama, e-mail marketing… Iskoristite svu snagu društvenih mreža. Stvorite zanimljiv sadržaj koji će korisnici rado dijeliti. Sadržaj koji generiraju korisnici, poput fotografija učenika s njihovim novonabavljenim priborom, može stvoriti osjećaj zajednice. Izgradite hashtag koji mogu koristiti. Angažirajte influencere. Istaknite svoju web trgovinu. Vrijeme je to kada puno ljudi nema vremena za obilaziti trgovine te će posegnuti za online trgovinom.

Ova kampanja nije osmišljena samo za prodaju proizvoda. Radi se o poticanju stvaranja veza, promicanju obrazovanja i pozitivnom utjecaju na vašu zajednicu.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp