10 razloga zašto unajmiti digitalnu marketinšku agenciju

Autor: Marijan M.

Era digitalnog oglašavanja doživljava svoju najjaču ekspanziju. Mnoštvo je informacija, noviteta, ideja…
Kako se snaći u tom neistraženom dijelu „onlinea“?

Dajemo vam 10 razloga zašto uzeti digitalnu marketinšku agenciju kako biste ipak bili kvalitetno prisutni u „digitalnom svijetu”!
Digitalni marketing je sveobuhvatan pojam koji predstavlja različite načine marketinga na mreži i poboljšava vaše poslovanje. Dakle, može biti pomalo komplicirano pokretanje velike kampanje ako vaša tvrtka nema sredstva, vrijeme i stručnost za takav poduhvat.

Zbog toga ima smisla raditi s agencijom za digitalni marketing. U ovom ćemo postu istražiti neke od razloga zašto.

Pa krenimo!

S agencijom jednostavno trebate podijeliti svoje ciljeve i njihov vremenski okvir. Nema treninga, onboardinga ili upravljanja drugim timom

Fervens

1. Usredotočite se na pokretanje vašeg poslovanja

U većini slučajeva, online marketing znači izravno zapošljavanje novih talenata za pokretanje kampanja. Osim toga, trebat će vam podosta vremena i pažnje jer ćete raditi sa timom unutar kompanije. Nemojte zaboraviti da ćete također trebati resurse i vrijeme za postavljanje tima i same kampanje.

Ovo može dugo trajati, a agencija može maknuti taj teret s vaših leđa. Ne želite organizirati treninge i treninge vašeg tima. To vrijeme se može koristiti za poboljšanje vašeg poslovanja iznutra.
S agencijom jednostavno trebate podijeliti svoje ciljeve i njihov vremenski okvir. Nema treninga, onboardinga ili upravljanja drugim timom. Sve elemente vašeg online marketinga rješava interno tim agencije, što vas oslobađa i omogućava vam da bolje vodite svoje poslovanje.

2. Smanjite ukupne troškove

Kada razmišljate o angažiranju digitalne marketinške agencije, mnoge tvrtke obično uspoređuju trošak vlastite operacije s cijenom agencije. Bit ćete iznenađeni kada saznate da je agencija dugoročno puno jeftinija.
Agencije rade kao samostalni poduzetnici, tako da eliminirate potrebu za porezima na plaću. Također smanjujete ponavljajuće troškove za zaposlenike s punim radnim vremenom kao što su naknade, troškovi zdravstvene zaštite i plaće.

Neki od alata za pokretanje kampanja također mogu voditi do nagomilanog jednokratnog plaćanja ili pretplata. Većina uglednih agencija već posjeduje bitne digitalne marketinške alate, tako da nećete morati potrošiti niti jednu lipu.

3. Rad sa stručnjacima

Većina malih poduzeća jednostavno ne može zaposliti stručnjake za digitalni marketing na početku kampanje. To je nešto što zahtijeva puno vremena i temeljitog razmatranja. Osim toga, potrajati će dok vaš tim u potpunosti nauči sve tehnike marketinških mreža, kao što su SEO strategije i marketing društvenih medija.

Umjesto toga, možete dobiti pristup timu iskusnih i kvalificiranih stručnjaka radeći s agencijom za digitalni marketing. Neke velike tvrtke plaćaju visoke svote samo za najam i zadržavanje vrhunskih talenata. To znači da troškovi zapošljavanja takvih stručnjaka mogu biti poprilično visoki.

Prednost je ovdje da su ovi stručnjaci u prošlosti radili na sličnim projektima. Dakle, nećete zabadava utrošiti cijeli svoj budžet.

4. Ostanite relevantni za vašu industriju

U ovom trenutku morate razumjeti da je prije pokretanja bilo koje kampanje vrlo bitno istraživanje. Morate naučiti kako funkcionira vaša industrija, vaši konkurenti i najnovije marketinške prakse u vašem segmentu.

 Agencija je odgovorna za marketinške prakse vezane uz industriju. Imaju zadatak istražiti na vašem tržištu i prepoznati vašu konkurenciju. Osim toga, oni prate najnovija dostignuća u digitalnom marketingu kako bi se osigurali mjerljivi rezultati.
Također identificiraju i istražuju vašu ciljanu publiku kako bi naučili i razumjeli njihovo ponašanje, preferencije i interese kako bi se osiguralo da usvojene marketinške strategije daju maksimalne moguće rezultate te da se vaše poslovanje održi u skladu s relevantnim razvojem.

5. Možete dobiti nove ideje

U digitalnom marketingu važno je napomenuti da vam neće uvijek sve ići na ruku. Neke agencije mogu ponuditi razočaravajuće rezultate dok druge mogu biti vrlo korisne.

Dobra agencija će vam dati izvrsne ideje o tehnikama koje daju rezultate. Ona će pružiti novu perspektivu nekim od stvari koje je vaš tim već radio. Oni će procijeniti vaše marketinške napore i stvoriti nove ideje na temelju stajališta potrošača.

Na primjer, kada je riječ o marketingu društvenih medija, agencija za digitalni marketing pomoći će vam da saznate gdje je vaša ciljana publika uglavnom dostupna. Oni će odrediti koji sadržaj najviše privlači i kako ih dijele i konzumiraju. To će vam pomoći pojednostaviti kampanje društvenih medija.

6. Digitalna agencija je skalabilna usluga

Jedna od stvari koja digitalnu marketinšku agenciju čini boljom opcijom za online rast je njena skalabilnost.

U normalnom scenariju, trebat ćete povećati veličinu svog tima kad god vaše poslovne potrebe porastu ili želite pokrenuti nešto veće. To znači da će vaše poslovanje trebati dodatne resurse kako bi podržao i potaknuo rast. Uz marketinšku agenciju, to nije slučaj. Neće biti ograničenja vašem trenutnom timu i nema potrebe za proširivanjem tima.

Dobra tvrtka obično odgovara vašim potrebama dok vaš posao raste. Oni nude nekoliko planova i paketa koji najbolje odgovaraju veličini vaše tvrtke.

U svakom slučaju, važno je imati skalabilnu i fleksibilnu agenciju, posebno kada ciljate novo tržište.

7. Ona nudi mjerljive rezultate

Niti jedna tvrtka ne želi raditi ulaganja koja ne donose rezultate. S toliko marketinških metoda u digitalnom marketingu, može biti teško znati stvarni ROI (Povrat uloga). Međutim, agencija pomaže određivanjem ključnih pokazatelja uspješnosti (KPIs). Ti pokazatelji pomažu u otkrivanju uspješnosti vaših marketinških kampanja u odnosu na vaše ciljeve.

Isto tako, prepoznati će važne mjerne podatke koje će pratiti na različitim kanalima kako bi se utvrdilo učinkovitost svake kampanje. Također ćete dobiti mjesečna ili tromjesečna izvješća o kampanjama i reviziju web lokacije koja će vam pomoći da donosite dobre marketinške odluke.

8. Agencija ima alate

Složit ćete se, digitalni marketing zahtijeva upotrebu različitih alata za pojednostavljenje svake kampanje. Nažalost, ne postoji ništa slično jednom alatu za sve kada je riječ o marketingu.

Većina tih alata su vrhunske usluge, a troškovi se povećavaju dodatkom određenih značajki ili nadogradnjom. Trebat će vam analitika, istraživanje ključnih riječi, analiza konkurenata, plaćeno upravljanje pretraživanjem i alati za automatizaciju.

Kumulativni trošak korištenja ovih alata za online marketing može biti prilično visok za male i srednje velike tvrtke. Usluge digitalnog marketinga već imaju ove alate kako bi vam pomogle u maksimalnom iskorištavanju vaših kampanja. Ne morate brinuti o ponavljajućim troškovima na koje ste vjerojatno nailazili upotrebljavajući iste.

9. Dobivate profesionalnost za svoje nativne oglase

Uz rast domaćeg oglašavanja, oglašivači troše vrijeme i resurse kako bi saznali više o nativnom oglašavanju (oglašavanje koje ima oblik „normalnog“ članka ili vijesti). Sposobnost prikazivanja organskih oglasa na različitim medijskim platformama mijenja način na koji korisnici stupaju u interakciju s vašim sadržajem.

Nažalost, upoznavanje potencijalnih mjesta prikazivanja nativnih oglasa može biti težak proces. Stoga vam od koristi mogu biti rješenja temeljena na podacima koje nudi digitalna marketinška agencija kako bi odredili najbolji plan za raspoređivanje prostora i sadržaja.

10. Uživajte u moći pripovijedanja

Vaš in-house marketinški tim neumorno radi kako bi promovirao vaše proizvode i usluge. To vam pomaže da znate što da poboljšate i što biste eliminirali kako bi proizvod bio što atraktivniji i izvediviji.

Dok se sve to ne dogodi, vaša digitalna marketing agencija zauzima definiranje i širenje poruke vašeg brenda na različitim kanalima i platformama,  pomaže pri stvaranju pozitivnog PR-a o vašim proizvodima i uslugama. To pridonosi poboljšanju vaše vidljivosti i imidža.

U idealnom slučaju, pripovijedanje priče uključuje stvaranje privlačnih i zanimljivih poruka koje se povezuju i odjekuju s ciljnom publikom. Vaša agencija to ostvaruje razumijevanjem potrebe publike i uparivanjem s pravim rješenjima.

Digitalni marketing je spor i kontinuirani proces, pa izaberite pravu tvrtku. Bježite od onih tvrtki koje obećavaju trenutačne ili brze rezultate. Prije donošenja odluke odredite glavna ograničenja i specifičnosti tvrtke.

Imate li kakvih pitanja o digitalnom marketingu? Slobodno se posavjetujte s nama.

Tekst preuzet oddigitalneighbor.com