WEEKEND 18.

Ove godine je Weekend Media Festival postao punoljetan. Kao i svih ovih godina, dokazao je da je Rovinj nezaobilazna točka susreta komunikacijske, medijske i kreativne zajednice. Opet je Rovinj bio mjesto gdje su se razmjenjivala iskustva, ideje i vizije koje će oblikovati marketing.

S obzirom da Weekend ugošćuje svjetski poznate stručnjake, novinare i celebove, tako je i Donald Trump bio tema više panela. Američki novinar i autor Michael Wolff, autor čak četiri bestsellera o Donald Trumpu, u razgovoru s novinarom Večernjeg lista Tomislavom Krasnecom, iznio je svoja iskustva iz višegodišnjeg praćenja i analiziranja američkog predsjednika. Naglasio je kako je Trump 14 godina bio zvijezda reality showa te je Bijelu kuću pretvorio u vlastitu pozornicu. Istaknuo je kako je Trump idiot i genije. Idiot jer ne zna gotovo ništa, genije jer kaosom dolazi u centar pozornosti. Na panelu „GEOPOLITIČKI KAOS I ULOGA MEDIJA” dr. Mato Njavro, dekan ZŠEM-a vodio je razgovor s Larom Boro, šeficom The Economist Group. Razgovarali su o moći medija, o izazovima izvještavanja u kompleksnim geopolitičkim događajima u eri dezinformacija i kriznih situacija. Boro je naglasila kako uvijek treba imati zastupljene obje strane. Kada je Trump pobijedio drugi put na izborima, The Economist je javno regrutirao novinare koji ga podupiru jer je vrlo bitno da ne bude polarizacije u medijima.

O hejterima i kulturi otkazivanja na panelu „HEJTERI: TKO SU TI ČUDNI LJUDI?” razgovarali su Zoran Šprajc, urednik i voditelj „Stanja nacije”, Slobodan Georgiev, novinar i podcaster, Ida Prestar, voditeljica i glazbenica, Hana Hadžiavdagić, TV novinarka i influencerica i Tomo Ricov, direktor WMF pod vodstvom Roberta Čobana, predsjednika Color Press Group. Razgovarali su o komentarima i lavini mržnje na društvenim mrežama, o tome što stoji iza fenomena „attention whorea” te kako preživjeti online napade. Panel je bio pun humora i smiješnih dosjetki te pokazao kako je baš humor odlična zaštita od hejtera na društvenim mrežama.

U današnjem vremenu, kada je nemoguće raspoznati realnu stvarnost od one koju je stvorila umjetna inteligencija, postavlja se pitanje može li umjetna inteligencija nadmašiti ljudsku kreativnost. Na to je pitanje odgovor dao James Taylor, govornik, autor i poduzetnik. Poručio je publici da je upravo kreativnost najjača ljudska prednost u doba umjetne inteligencije. Rekao je kako vjeruje da ona može pomoći u obradi podataka, no sposobnost da iz ničega stvorimo nešto novo je isključivo ljudska supermoć. Iako se tehnologija mijenja brzinom svjetlosti, kreativno razmišljanje ostaje najtraženija vještina budućnosti

A,  mi se u budućnosti veselimo novom druženju, novom Weekendu.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp