PRAZNIK RADA

Praznik rada, koji se u cijelom svijetu obilježava  1. maja, simbolizira poštovanje rada, solidarnosti i borbe za bolje uvjete rada. Iako je ovo dan posvećen radnicima i njihovim pravima, on može biti i savršena prilika za brendove da povežu svoje marketinške strategije sa vrijednostima koje ovaj praznik nosi. Brendovi mogu stvoriti kampanje koje pojačavaju imidž brenda kao društveno odgovornog i bliskog njihovim vrijednostima.

Kreiranjem kampanja koje podržavaju radnu snagu i promoviraju vrijednosti kao što su poštovanje prava radnika, jednakost i sigurnost na radu, brendovi mogu pokazati svoju posvećenost društvenoj odgovornost. Kampanje koje prikazuju radnike koji stoje iza proizvoda ili usluga koje brend nudi mogu ljudima omogućiti da se povežu sa samim brendom na ljudskom nivou. Doniranje dijela prihoda od prodaje proizvoda ili usluga organizacijama koje se bave poboljšanjem radnih uvjeta ili podrškom radnicima može biti snažan marketinški potez.

Ove inicijative mogu biti sjajan način da brend komunicira svoje vrijednosti i istovremeno privuče potrošače koji dijele slična uvjerenja. Praznik rada mnogi spajaju s slobodnim danima te je to idealno za brandove da ponude akcije koje su vremenski ograničene. Idealna je i kampanja koja sadrži nagrade za najbolje radnike. Mnogi razmišljaju o ravnoteži između poslovnog i privatnog. Sada je idealna prilika za promoviranje proizvoda i usluga za opuštanje. Također vrijeme je da na TV reklami ili oglasu na društvenim mrežama istaknete prednosti rada u vašoj kompaniji. Dovoljno slobodnog vremena za privatan život svakako je velika prednost. Popularni su videi s pričama zaposlenika koji su stvarni te svjedoče o dobrim uvjetima rada. U zadnje vrijeme kada je teško naći dobrog radnika takve videe sve češće viđamo na TV-u. Pokrenite kampanju na društvenim medijima uz lako pamtljive hashtagove poput #ponosninaradnike, #radnicisunašasnaga…

U svijetu u kojem potrošači sve više traže brandove koji dijele njihove vrijednosti, Praznik rada je savršeno vrijeme da se povežete sa kupcima pokazujući svoju društvenu odgovornost.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp