MOJE IME JE...

Serija “Sex i grad” određivala je modne hitove devedesetih. Pamtim scenu kada je Carrie izgubila ogrlicu u Parisu. Nije izgubila dijamante, već običnu bižuteriju. Ali, na ogrlici je pisalo ime Carrie. Naravno, odmah su postale strašno moderne pa sve do danas. Što je to tako magično u imenu?
Pa sve. Istraživanja su pokazala da korištenje osobnog imena u mailu povećava njegovo otvaranje za čak 20%. Baš kao i da će 80% korisnika vjerojatnije kupiti nešto ako brand pruža personaliziranu uslugu. Personalizirani marketing je strategija kojom brandovi preko analiziranja podataka te pomoću digitalnih tehnologija prilagođavaju proizvode, ponudu i poruke pojedincima odnosno svojim potencijalnim klijentima. Demografska obilježja, interesi, navike i ponašanja korisnika kao i ostale individualne karakteristike važan su izvor za poznavanje kupaca. Personalizacija je put do zadovoljnih klijenata, a to znači povećanje prodaje. Bitno je znati tko su vaši klijenti, no procijeniti njihovo ponašanje te kako će reagirati na određenu ponudu ili poruku još je bitnije. Customer relationship management- upravljanje odnosa sa klijentima- prikuplja, pohranjuje i analizira podatke. Kroz CRM sustav analiziraju se posjete stranici, društvene mreže, Mail, live chat i sve što može pomoći stvaranju najbolje baze podataka o posjetiteljima. Facebook dynamic oglasi i Google Analytics pružaju velik izvor informacija. Ako ste pregledavali neku proizvod, a niste kupili on vam se kasnije pojavljuje u bannerima dok surfate internetom. Ako ste jednom odoljeli kupnji, ne znači da ćete i drugi put.
Personalnim marketingom stvara se osjećaj povjerenja u brand koji dobiva prijateljsku notu. Pojavljuje se engagement, raste zadovoljstvo te se stvaraju vjerni i odani kupci. Zabilježen je trend zamjene “Vi” komunikacije sa “Ti” komunikacijom. Razvija se prisnost i prijateljski odnos. Personalizacija povećava lojalnost kupaca, a tako i zaradu branda. Istraživanja su pokazala da su kupci spremni platiti više za personalizirano pakiranje istog proizvoda.
Svi mi volimo doći “where everybody knows your name”. A, ime je prvo što ljudi saznaju o nama.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp