MOĆ RIJEČI

Učili smo još u školi one 4 čarobne riječi. Riječi koja otvaraju mnoga vrata. No, jeste se zapitali koje još riječi privlače vašu pažnju. Kada na streaming platformama tražite koju ćete seriju sljedeću gledati, naslov igra veliku ulogu u odabiru. A što je naslov nego riječi? Koliko puta ste zastali čitajući neke vijesti samo zato što vas je privukao neki naslov? Koje su to riječi koje posebno privlače našu pažnju?

Moćne riječi ili fraze su one koje izazivaju emocionalnu reakciju vaše publike. Oni čine vaš tekst uvjerljivim i pomažu zadržati pozornost čitatelja. Te riječi su osmišljene da privuku pozornost čitatelja. No, one su dio strategije. Bez stručnosti, dosljednosti i kvalitete one mogu samo privući pažnju. Ne mogu publiku pretvoriti u kupce. Današnja publika je dobro upućena u PR govor stoga se nemojte previše razmetati moćnim riječima. To može uzrokovati gubitak povjerenja publike te imati dugoročno negativne posljedice.

Evo primjera moćnih riječi: odgovor, lako, pomoć, sreća, zadovoljstvo, rješenje, vrijednost, iznenađenje, odbrojavanje, kontroverza, istina, najava, last minute, zadnja šansa, must have, rasprodaja, nevjerojatno, štedi novac, neviđeno, postignuće, iznimno, zauvijek, želja, rijetko… Ima ih mnogo, a znamo da su moćne jer svima privuku pažnju.

Koliko puta ste kliknuli na članak radi nekog naslova i kada ste krenuli čitati shvatili ste da naslov nema veze s člankom. Iako je ispunio svoju zadaću i privukao vas, ostali ste razočarani te ćete sljedeći put razmisliti dobro prije otvaranja tog portala. Zato publici morate pružiti kvalitetan i zanimljiv sadržaj koji će uz te moćne riječi garantirati njihov povratak.

Nevjerojatna tv reklama, najslušanija radio reklama, najbolji oglas na društvenim mrežama, najoriginalniji bigboard, najbolja vrijednost za novac… sve to nije dovoljno da izaberete Fervens da bude odgovor na vaše marketinške potrebe. Ali, naše iskustvo i naše reference definitivno jesu 😊

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp