JOŠ JEDAN EMAIL

Sigurno vam se često dogodi da vam je e pošta krcata, da neke poruke brišete da ih niste ni pročitali. Kupovali ste nešto te ste mogli ostvariti popust ukoliko ste pristali dobivati newsletter dotičnog branda. No, sada više te emailove niti ne otvorite. Jesu li svi takvi ili ipak postoje i oni koje čitate?

Newsletter marketing je korištenje e-mailova za izgradnju vašeg branda i poticanje odnosa s vašim potrošačima. Vaša tvrtka šalje važne informacije izravno svojim potrošačima. No, kako postići da vaši klijenti taj mail pročitaju, a ne automatski obrišu? Dobar newsletter se sastoji od jedinstvenih, relevantnih informacija isporučenih na osobniji način. Dok se putem tv ili radio reklama, billboarda i društvenih mreža obraćate širem krugu ljudi, šaljući e-mail na adresu pojedinca ta komunikacija postaje osobnija. Neka informacije u vašem newsletteru sadrže određenu temu, budu lijepo sročene i predstavljene. Ne možete sve djelatnosti svoje firme stavljati u svaki e-mail. Stavite naglasak na izabranu temu. Sadržaj vašeg newslettera neka bude 90 posto obrazovni, a svega 10 posto promotivni. Sadržaj mora biti zanimljiv kako bi klijenti imali potrebu otvoriti tak e-mail i posvetiti malo svoga vremena čitanju. Ako svaki put nudite samo prodaju uskoro će vaš e-mail završiti u košu za smeće ,a da nije ni otvoren. Naslov je jako bitan te u više slučaja igra presudnu ulogu hoće li e-mail biti otvoren. Zanimljiv sadržaj je ono što uvijek privlači potrošače. Kada ustrajete na tim ciljevima, vaši klijenti će s iščekivanjem čekati vaš newsletter.

Nekada su e-mailovi bili znak da ste poslovni čovjek. Danas svi primamo mnoštvo mailova. Ali ne čitamo ih sve. Ne zato što nemamo vremena, već zato što nas ne zanimaju. Zanimljiv sadržaj otvara svaka vrata, otvara svaki mail.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp