ISPRAVITE SE

Kampanja Croatia Poliklinike „Ispravite se“ osvojila je nagradu WOO Creatives Award u kategoriji Digital Creative na globalnom kongresu World Out of Home Organization ( WOO ) održanom u Mexico Cityju. WOO je jedina globalna organizacija koja ima misiju promicanja i unapređenja industrije vanjskog oglašavanja.

Poliklinika Croatia je kampanjom „Ispravite se!“ željela podići svijest o problemu lošeg držanja i njegovom utjecaju na zdravlje kralježnice. Čak 50% populacije pati od problema i bolova uzrokovanih nepravilnim držanjem. Diljem Hrvatske postavljeni su digitalni interaktivni oglasi. Koristeći najmoderniju dostupnu tehnologiju računalnog vida te korištenjem predikcije umjetne inteligencije programirali su softver pomoću kojega analiziraju zakrivljenost kralježnice. Prolaznici stanu ispred citylighta koji skenira njihovo držanje. Te zatim analizira zakrivljenost vrata, srednjeg i donjeg dijela kralježnice kroz osam ključnih točaka. <sustav otkriva probleme i pruža povratnu informaciju. Odmah se nudi i mogućnost naručivanja kod fizijatra. Rezultati kampanje su iznimno uspješni. Skenirano je preko 100000 prolaznika, a 46% povećana potražnja za specijalističkim pregledima.

Kampanja je napravljena u suradnji s Go2Digitalom, agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Millenium promocijom. Spoj tehnološke inovativnosti i kreativnosti, osim nagrada, polučio je i željene marketinške rezultate.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp