DAN ŽENA I MARKETING

Već odavno prestala je rasprava tko nosi hlače u kući, glavno pitanje je tko kupuje u kući. U biti jedina pitanja koja zanimaju  marketare su tko kupuje i tko donosi odluke o kupnji. Ožujak je mjesec žena, a osmi ožujak je Međunarodni dan žena.

Ožujak je važan mjesec i u kalendarima marketinške djelatnosti. Istraživanja su pokazala da čak 89% žena u svijetu ima ili zajedničku ili primarnu odgovornost za svakodnevnu kupovinu. One su zadužene za kuhanje pa stoga i za nabavu hrane. Raste i njihov udio u odlučivanju o kupovini stvari nevezanih za kuhinju.

Iako su  žene marširale tražeći bolje radne uvjete i plaće krajem 19. stoljeća, još traje borba žena kako bi se izjednačila njihova plaća s plaćom muškaraca za isto radno mjesto. Zato je ožujak savršena prilika brandovima da pokažu da dijele zajedničke vrijednosti sa svojim kupcima te im pomognu u njihovoj borbi. Podizanjem svijesti o problemima brandovi mogu izvršiti utjecaj na društvo. Podignite svijest o razlikama u plaćama između spolova, obiteljskom nasilju, nemogućnosti napredovanja  i drugim problemima s kojima se žene suočavaju svakoga dana.  Idealna bi bila marketinška kampanja u kojoj ističete svoje djelatnice te prikažete njihovu inspirativnu priču. Ako klijenti vide da žene u vašoj tvrtki napreduju, više će cijeniti vaš brand. Podržite poduzeća u vlasništvu žena, uspostavite partnersku promociju. Napravite video u kojem vaša poruka još snažnije dolazi do izražaja.  Možete i kreirati event, uživo ili online. Konferencija za poduzetnice, mame na porodiljnom, učenje u trećoj životnoj dobi… Postoji veliki niz mogućnosti na koji način mažete pokazati da je vašem brandu stalo.

Uz sve to i dalje možete ponuditi opcije koje koristite i u drugim kampanjama poput popusta, akcije, giveawya na društvenim mrežama… Sve naravno prilagodite vašim proizvodima.

Podijelite sa prijateljima:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp