zakup medija
Za svaki prozvod ili uslugu imamo spremno rješenje
Zakup medija
Odakle krenuti? Što zakupiti? Kome zakupiti? Kakvi mediji? Koji su najučinkovitiji? Kako se snaći?
Zbunjeni ste šumom medija koji vam se nude svakodnevno i ne znate što vam je činiti? I ne morate znati, znamo mi. Temeljem istraživanja i puno godina rada s brojnim domaćim i regionalnim medijima, možemo vas izvući iz tame nedoumice i zbunjenosti. Za svaki prozvod ili uslugu imamo spremno rješenje.
- Televizija
- Radio
- Web oglašavanje
- Outdoor oglašavanje
- Indoor oglašavanje
FERVENS
Nekada ne vidimo stvari koje su nam tik pred nosom, a rješenje za sve Vaše probleme nalazi se upravo tu, nekoliko centimetara ispred Vaših očiju. Samo jedna email poruka, jedan telefonski poziv dijeli Vas da se još više uvjerite u naše kvalitete i kvalitete naših usluga i rješenja. Marketinška agencija Fervens tu je samo zbog Vas!

TV oglašavanje
TV oglašavanje
U 15 do 60 sekundi, možete svašta reći a usput i doći do najvećeg broja publike u to malo vremena.
Čini se zgodno zar ne? A jeste znali da u Hrvatskoj TV kao format i dalje zauzima dominantnu poziciju u smislu medija kojem se vjeruje. Oglas plasiran na nekom od posjećenih TV programa, dopire u znatno kraćem vremenu do velike skupine gledatelja, negoli oglas na nekom drugom klasičnom mediju. Trebate li promociju vašeg super proizvoda na TV onda znajte da za vas kreiramo i produciramo oglase, zakupljujemo medije i analiziramo rezultatate TV kampanje.
Radio oglašavanje
Pametno birajte radio stanice i pametno birajte poruku odnosno slogan.
Od 15 do 30 sekundi možete vašu publiku oduševiti, nasmijati, rastužiti, iznervirati ili postići da vas uopće ne čuju. Pametno birajte radio stanice i pametno birajte poruku odnosno slogan. Ugodan glas također nije naodmet, nitko ne voli dernjavu u rano jutro kojom se klikće na kupnju seta novih noževa ili daske za rezanje luka!
Osim klasičnih oglasa, radio dobro podnosi i duže forme kao što su sponzorirani prilozi, emisije ili nagradne igre. Nije zgorega znati da je radijsko oglašavanje znatno jeftinije od TV oglašavanja, od produkcije do emitiranja. A mi vam nudimo full service rješenja radio oglašavanja: kreira mo i produciramo radio oglase, zakupljujemo medije i na kraju analiziramo dobivene rezultate.

Radio oglašavanje
Web oglašavanje
Mistično područje web terminologije, prekriveno brojnim nepoznanicama , osvijetliti ćemo blistavim svjetlom informacija.
Varate se ako mislite da o web marketingu znate sve, situacija se tu naime mijenja na dnevnoj bazi! Sve kreće od izrade suvisle i informacijama cjelovite web stranice . Bez toga nema temelja.
Zatim svom čedu, super dizajniranoj web stranici, dodajete ponosne pratilje u vidu društvenih mreža, kao što su svemoćni Facebook i Instagram a ako ste ambiciozniji, možete uključiti Twitter, Pinterest, Google plus i ostale mreže gdje dijelite vaš sadržaj. Posebno kreativni napravit će si i vlastiti YouTube kanal i kad vas krene viralna slava nek se tada zna ko kosi a ko vodu nosi 🙂 … Na to sve obavezno spakirajte redovan bar jednom mjesečni, lijep i efektan blog, te tako širite mrežu ljudi koji će vas čitati.
A onda kada se za vas s pravom pročuje, jer ste postali već digitalni meštar, možete krenuti sve to oglašavati na brojnim portalima u RH, sukladno ukusima ciljevima i preferencama. Možete kampanju imati i samo na društvenim mrežama. Zvuči zahtjevno, no i nije tako strašno. Jednom kad krenete u osvajanje digitalnog prostora i shvatite njegovu dinamiku, bit će vam žao što niste sve to pokrenuli i ranije.
Outdoor oglašavanje
Outdoor ili vanjsko oglašavanje je specifično po tome što je korisnicima dostupno i po najljućem snijegu ili najgoroj vrućini.
Bilo ljeto ili zima, bila kiša ili sunce, društvena smo bića i krećemo se jako puno i van zatvorenih prostora i svakodnevnih relacija. Vozimo se automobilima, busevima, vlakovima, motorima, šećemo ili trčimo i često nam za oko zapadne zgodan plakat ili pano, presvačimo se u kabinama frekventnih plaža na kojima ponosno stoji reklama za kokos ulje ili bacamo smeće u gradske kante koje su se u zadnjih par godina također počele urešavati zgodnim reklamnim porukama.

Outdoor oglašavanje

Indoor oglašavanje
Indoor oglašavanje
Oglašavanje u zatvorenim prostorima putem plakata je izuzetno zanimljivo s obzirom da priroda prostora omogućava komunikaciju s točno ciljanom publikom.
Primjerice, ukoliko vam je cilj komunicirati bolesne osobe, čekaonice domova zdravlja i ljekarne su idealno mjesto. Ili recimo, ukoliko vam je target široka masa ljudi, to su svakako vozila gradskog javnog prijevoza (tramvaji i autobusi). Izdvojili bi još neke benefite oglašavanja u zatvorenim prostorima, to su dugotrajan kontakt s reklamnom porukom, u blizini su prodajnog mjesta itd.
Tiskovine ,novine, magazini, tjednici, mjesečnici, kvartalne tiskovine. Sve to ubrajamo u pojam kada kažemo print oglašavanje.
Iako jačanjem digitalnih formata /načina komunikacije polako gube bitku u media zakupu, nisu ipak baš skroz za “otpisati”. Putem tiskanih medija možemo dosegnuti tradicionaliste, publiku koja lako ne mjenja svoje navike, vjeruje u “stari način” komunikacije, pisanu riječ. Mahom su to srednje do starije populacije. Tako je Dalmacija vjerna Slobodnoj Dalmacija, Istra Glasu Istre, Kvarner i okolica Novom listu, Slavonija – Glasu Slavonije, središnja Hrvatska Večernjem listu, Jutarnjem listu i 24 sata.
