Od 20. do 23. rujna ove godine u Rovinju, biseru hrvatskog turizma i Istre, održan je jedanaesti  WEEKEND MEDIA FESTIVAL. U Staroj tvornici duhana okupili su se vodeći ljudi i stručnjaci komunikacijske industrije i novog digitalnog doba. Najveći regionalni festival komunikacija okupio je više od 5000 sudionika; 150 utjecajnih govornika iz cijeloga svijeta, 550 novinara iz cijele regije te mnoge marketinške agencije i ljude iz poslovnog svijeta. Svi oni su za snalaženje na Weekend-u mogli skinuti aplikaciju koja im je davala sve bitne informacije, od rasporeda predavanja do voznog reda autobusa. Domišljato, zar ne?

Fervens | 25.10.2018.

11. WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Od 20. do 23. rujna ove godine u Rovinju, biseru hrvatskog turizma i Istre, održan je jedanaesti  WEEKEND MEDIA FESTIVAL. U Staroj tvornici duhana okupili su se vodeći ljudi i stručnjaci komunikacijske industrije i novog digitalnog doba. Najveći regionalni festival komunikacija okupio je više od 5000 sudionika; 150 utjecajnih govornika iz cijeloga svijeta, 550 novinara iz cijele regije te mnoge marketinške agencije i ljude iz poslovnog svijeta. Svi oni su za snalaženje na Weekend-u mogli skinuti aplikaciju koja im je davala sve bitne informacije, od rasporeda predavanja do voznog reda autobusa. Domišljato, zar ne?

PREDAVANJA I PANELI

Ovaj festival je predstavio nove pokretače, pružio nove poglede na posao te ponudio nova kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme. Sudionici panela NA MLADIMA SVIJET OSTAJE…ČIM O TOME STARIJI DONESU ODLUKU srušili su predrasude o lijenima mladima te ih predstavili kao pokretače promjena koji su društveno odgovorni. Na panelu WEST WING-KAKO SAVJETOVATI PREDSJEDNIKA govorili su Krešimir Macan, donedavni savjetnik hrvatskog premijera Plenkovića i Suzana Vasiljević, savjetnica za medije srpskog predsjednika Aleksandra Vučića.  Na panelu DISRUPT YOURSELF istaknuto je kako se sve industrije moraju transformirati kako bi opstale.

Na panelu MI SMO HRVATSKA zaključeno je da za brendiranje hrvatskog turizma nisu dovoljni samo sunce i more te da su vrhunski sportaši najbolji promotori svoje zemlje. Na predavanju DOBAR POSAO JE DOBAR ZA POSAO potpredsjednik za marketing Coca Cole EMEA regije Walter Susini istaknuo je etiku kao novu društvenu valutu. Jedan od najposjećejnijih panela bio je TELL ME A STORY na kojem je kreativni direktor CBS-a Pete Radovich pokazao šta znači dobar sadržaj na primjeru najboljih reklama te istaknuo da se vrijednost branda postiže emocionalnom povezanošću sa ljudima. Bilo je tu još puno zanimljivih predavanja i govornika poput trenera nogometnih viceprvaka svijeta, hrvatske reprezentacije Zlatka Dalića.

Na BalCannesu su proglašeni najbolji projekti i agencije Adriatic regije, dok su na SoMo Borcu proglašeni najbolji regionalni digitalni radovi.

ZABAVA

Bilo je tu i plesa i zabave. Tako su posjetitelji mogli uživati u glazbenim tonovima Zdenke Kovačiček i Marka Tolje uz pratnju Jazz orchestra HRT-a. Na subotnjem partyju WEEKEND GOES GLOBAL prvi put su nastupili međunarodne zvijezde; belgijski duo 2manydjs. Posjetitelji su se zabavljali I na koncertu Bolesne braće te još nekoliko D.J.-a.

Bila nam je čast biti medijski pratitelj ovakvog impresivnog festivala te , što više reći nego – vidimo se nagodinu!

Podijeli sa prijateljima:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

O nama

Fervens je full-service marketinška agencija sa širokim spektrom usluga na području oglašavanja, produkcije, zakupa medija i grafičkog dizajna.

Kontakt info

  • Ulica grada Vukovara 21, Zagreb
  • info@fervens.hr
  • +385 (0)1 8896 477
  •     +385 (0)1 8896 263
  •     +385 (0)1 8896 183
  •     +385 (0)1 8896 225
  • +385 (0)1 4660 367 (fax)

Imate još pitanja?

Kontaktirajte nas

putem kontaktnog obrasca na našim stranicama.

Copyright © 2018. Fervens. Sva prava pridržana.